Welcome To My Page

My Current Blog - Music & Poemz
http://venz-johns.blog.friendster.com

My Current Journal
http://www.tagged.com/pongak

Great women comes within herself.
Any Ideas + Opinions + Commentz are muchly appreciated
Hope yu're enjoying urself here.!!~

About Me

My photo
Odinary Gurl + UniQue in Every Wayz

Tuesday, December 21, 2010

My Truth

I've speak the truth and ai've been HONEST.!
am ai DONE already.?


NOPE, im NOT.! Di situlah titik permulaan bagi segala beban ku yang sepatutnya hilang dan pergi, kembali semula dalam keperitan ku.!!~ Mengapa sukar benar utk mengapai sesuatu yang sepatutnya milik kita.? Terlalu lemah kah kita sebagai manusia untuk mengikut kata hati yang sepatutnya menuntun kehidupan kita.? Funny enough, isnt it.? maybe for some people.!!~ But tats the PAIN TRUTH yang setiap orang pasti akan lalui samada dia mau atau tidak.. Sesungguhnya mmg sgt menyedihkan hidup di dunia fana ini.!


Kebenaran itu sangat menyakitkan.! Bukan saja kepada orang yang mendengar tapi juga kepada yang memberitahukan.. Betul kan.?
Mungkin ramai yg setuju jika aku mengatakan yg paling memeritkan sekali adalah orang yg harus berterus terang & berkata benar, kerana setiap perkataan yg terungkap pasti melukakan c pendengar tapi dalam masa yang sama, aku sendiri tidak menafikan bahawa yang mendengar itu NO FEELING.! Pasti sangat sakit jua.. Yang pastinya, kedua-duanya akan merasakan kepahitan yang terdalam..



Maafkan aku coz IM REALLY SORRY - ai know its NEVER enough but tats my only wish.!! Sebaris ayat yang ingin aku ucapkan dari hatiku yang terdalam berulang-ulang kalik sehingga engkau benar-benar dapat mengerti dan memahami keberadaanku.. Tiada kata yang lain yang mampu aku berikan atau perbuatan yang seharusnya aku lakukan untuk menafsirkan semua emosi yang aku rasakan sekarang.. Percayalah, aku tiada niat lain.. aku hanya ingin berkata yang benar.. segala sesuatu yang sudah lama aku simpan dan segala rasa yang terlalu lama aku ingin ungkapkan.. aku hanya ingin kau tahu apa rasa ku yang terlalu lama bergelora dalam hatiku.!


Ya, aku akui aku memang HIPOKRIT kerana tidak berdiam saja agar aku bisa menjaga hatimu.. But tis is ME.! ai could never change.. Inilah yang aku rasa, sehingga menangis pun aku tak mampu.!
so much pain inside.. Really hope yu'll trying to understand..


And NOW.. im trying so HARD mencoba utk memulakan segala yang BARU dalam hidupku.. walaupon aku sebenarnya tidak tahu apa yang ingin aku fokuskan dalam hidup.. Just go with the flow, yesh.! im so damn blur.. dan masa inilah aku rasakan aku ingin kembali kepada masa yang lalu, dan menikmati semua yang tidak sempat aku temui dan yang tidak sempat aku berikan..


Mungkin jawapan yang dicari tiada hari ini, namun seiring masa yang berlalu.. ku harap kita sama-sama akan temui SATU jawapan pada masa akan datang yang bisa menjawab segala persoalan yang ada sekarang.! Hope tyme will heal us both, with God's will. Amen.

AlicePongak: ai dont smile so much now tat we've stopped talking.!!~

No comments:

Post a Comment